Tisdag morgon

God morgon!

Vet inte säkert varför, men jag ogillar verkligen tisdagar. Just tisdagar. Det är nog för att man är inte utvilad direkt efter helgen och det är fortfarande i stort sett heeela veckan kvar till helg igen.

Helgen var händelserik må jag säga! helna lördagen tillbringades med Emelie. vi gick runt på stan och lunchade hemma hos henne. På kvällen hade vi ost och vin kväll. Supergott! Hände lite saker så jag sov över hos Emelie.

Dagen efter, när jag kom hem, så sa Martin att vi skulle på möte emd våra hyresvärdar. Detta va någonting som va bestämt sedan tidigare, men det hade jag HELT glömt!! Så vi städade och åkte och handla lite saker att bjuda på och sen så blev det "inställt". Blir nästa söndag ist.

Well well

Nu är det inte långt kvar tills Alva blir parad! Är så spännd och hoppas verkligen att det blir en liten tik till mig.
Ger er en liten bild på mamma Alva



Ha de gott allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0