SM i telefoni

Då var man hemma igen. Eller ah, jag är faktiskt på jobbet och jag är super trött!

Såhär var det då. Vi har varit med i telefonist SM. Det är 150 st växlar som varit med och tävlat i olika grupper.
(vill ni veta mer kan ni gå in på www.smitelefoni.se )
Hur som helst så gick 3 i varje grupp vidare till final, och våran växel var en av dem.

Så våran chef och tre från växeln fick åka till stockholm på prisutdelning! Egentligen skulle vi vara kvar över natten för att vara med på allt firande ppå kvällen, men vi valde att boka bord ute i Varberg idag istället så HELA gruppen får vara med och fira.

Nu är det så tråkigt att vi ska fira att vi kom tvåa, och inte etta... Skit! Nästa gång blir vi etta. Så är det bara.
Det var en jätte rolig föreläsning om kommunikation och kroppsspråk! Jisses vi skrattade ju som små barn där i publiken. Inte bara vi utan ALLA. Stämningen var verkligen på topp.

Så jag va hemma 12 i natt typ och sen gick jag upp halv 6 idag. Okej att vissa kanske inte tycker att det är så farligt, men efter att ha varit igång så jävla mycket hela dagen med tågresor, prisutdelning och allt vad vi gjorde så är man lite mör i kroppen.
Dessutom så ska vi ju på afterwork och middag ikväll såååå kommer väl sova räääätt så länge i morgon! Skönt i alla fall att det faktiskt är fredag.

Som sagt så finns det bilder och lite sånt på hemsidan ifall någon är intresserad

Lägger in lite bilder senare ;)

Tjenixen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0