Liiiista

Hur gammal är du om fem år?

- inne på mitt 28e år... WHAT?!?! Bara fem år kvar


Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

- De på jobbet


Hur lång är du?

- Ganska så exakt 170 cm faktiskt


Vilken är den senaste filmen du sett?

- Wild child. Va tvungen att kolla på nåt kul och oläskigt efter att ah kollat på The Grudge i lördags

Vem ringde du senast?

- Min kollega. tråkigt, men sant

Vem ringde dig senast?

- Okej nu ser vi bort ifrån jobbet. Sitter i en växel, så jag akn OMÖJLIGT minnas vilka som ringer mig. Martin ringde mig i morse <3 

Hur löd det senaste sms:et du fick?

-"nej har inte snackat med han ännu. Men morsan ringde innan puss" Martin som skickade. han vet inte att det finns ett ord som heter "honom"

Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- Oj.. vet inte. Sms kanske för det kan man skicka nästan när som helst

Är dina föräldrar gifta eller skilda?

- Inget av de. Aldrig varit gifta så har därför inte skilt sig


När såg du senast din mamma?

- Igår!! Hon och lillebror kom till oss på middag. Föygande Jakob 

När vaknade du i dag?

- Gick upp 06.54

 Var tror du att du befinner dig om tio år?

- ingen aning. ingenting blir ju som jag vill ändå

 Vad fick dig verkligen att skratta senast?

- Martin när vi kollade tv


Hur stor är din säng?

- 160


Sover du med eller utan kläder på dig?

- Vill alltid ha någonting på mig. Är räd för att någonting ska krypa in någonstans. På ett hemligt ställe typ


Vilka städer har du bott i?

- Vilka STÄLLEN skriver jag. Göteborg, Varberg, Kungsbacka och Åsa. Har dessutom bott på olika ställen i varje ställe om ni fattar avd jag menar.


Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

- Gillar itne att ha skor på mig. På sommaren är jag barfota so fort jag kan. (Får tvätta fötterna ofta)


Är du social?

- Ja det är jag. Fast ibland vill jag itne vara det och då är jag inte det.


Tycker du om kaffe?

- Ja. Det är livsviktigt


Vad dricker du till frukost?

- Dricker kaffe till frukost. På helgen KAAAn det hända att lite Kiviks lättdryck dricks


Sover du på någon särskild sida?

- Japp. Jag sover på höger sida. That's it! Och helst på mage.


Kan du spela poker?

- Ja det kan jag göra

Tycker du om att mysa/kela?

- inte alltid. Inte när jag är varm. Skulle någon försöka kramas med mig då så får personen stryk

Är du en beroendemänniska?

-  Nja det kan jag väl inte påstå... Kan nog avstå det mesta om jag bara vill.


Känner du någon med samma födelsedag som din?

- Min förra granne Siv! Eller hon är fortfarande familjens granne, men itne min granne längre. Hon är snäll!

Vill du ha barn?

- Klart jag vill!

Har du någonsin åkt ambulans?

- Japp.. en gång hade min lillebror (då ca 2 år) feberkramp, och jag va livrädd. Sen efter en fotbollsmatch när jag fått en spark i huvudet.

Vad spenderar du helst pengar på?

- Mat. Och räkningar. Hade gärna köpt mer kläder, men det gör jag inte ofta.


Sover du med gosedjur?

- Nej men när jag va liten som jag med massa gosedjur


Flirtar du mycket?

- Är så nöjd med vad jag har att jag int behöver flirta. Men hade jag itne varit i förhållande så.. visst!


Har du fått fortkörningsböter någon gång?

- Nej. Peppar peppar

 

Vilken var den senaste boken du läste?

- "Dags att bli smal. LCHF på mitt sätt" - Katrin Zytomierska


Kommentarer
Postat av: bellibopp

åååååå vad du är søt, saknar dig och dina klockrena kommentarer <3 seees SNART

2012-01-27 @ 22:37:42
URL: http://isabellaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0