Jul och nyår över!

Nu så är allt över. Eller det har varit över ett tag, men har inte skrivit förens nu ;) Så här kommer årets första blogginlägg!

Julen var jätte mysig! Kan lägga in bilder och så lite senare. Började med att vi vaknade hos Jessica och Jonas. Var där på uppesittarkvällen och på morgonen blev det tomtegröt. Mormor och morfar kom också och åt. Så mysigt! Älskar att vara med mina söta kusiner Rasmus och Clara. Världens sötaste <3

Sen så åkte jag och Martin hem så va alla hos oss över lunch och sånt och senare bar det av till Åsa och familjen för min del.

Nyår firades hemma hos Emelie och Fredrik. Riktigt bra var det! Fyrverkeriet nere vid fästningen var helt otroligt! Hela nyår va lyckad, med bara liiiite drama mot slutet. Sov i Daniel lägenhet då han är i Thailand, så vi slapp åka hem.

Tänk att inför nästa jul och nyår så har jag troligtvis en staffe tös!! Håller alla tummar jag kan för att det skall bli så. Skall träffa kenneln på MyDog på lördag. Skulle träffat dem tidigare, men det är itne lätt att hitta dagar/tider som passar alla under jul-nyår helgerna ;)


Ha de bra ni små stackare som läser denna blogg! Och god jul och gott nytt år i efterskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0