Snökanon!!

Läste på aftonbladet att det kommer "en snökanon" till Sverige, och jag blev genast nervös. Vill ju, för första året någonsin, inte ha någon snö. Så som det är nu räcker.

Men så såg jag hur snön skulle komma in och till min stora glädje så ser det ut som att vi i halland slipper all snö! Visst kan det komma lite snö, men de 30 cm och många minusgrader slipper vi! Så SKÖNT!
Jag har ju redan börjat få vårkänslor utav att solen varit framme flera dagar i rad, så det hade förstört allt ifall jag skulle behöva gå och vänta på snö nu ;) haha!



Förresten! En sak som jag kan bli helt jätte tokig på är folk som inte kan skilja på när man skriver "de" och "dem"... Vet du inte när du ska skriva det så skriv alltid "dom" istället. Stör sig mindre på det. Hur svårt kan det vara liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0