Heeeej hej bloggen!!

Sitter hemma och är inne på min tredje vecka osm sjukskriven. Kan väl säga att jag trodde det skulle bli skönt, och visst har det varit behövligt! Men det är väldigt tråkigt. Nu har jag i alla fall blivit så pass bra att jag kan pyssla lite här hemm i min egna lilla takt.

Nästa TORSDAG ska jag och Martin åka till BELLA OCH HENNES DANIEL!! Blir min första tur till Norge, och det kommer bli AWESOME! Saknar Bella så himla mycket nu att bara få snacka massa skit med henne om allt som händer hemma och vad som händer henne.

Anledningen till att jag skriver här nu är för att jag är så uttråkad. OCH för att jag lovat Bellis att lägga ut bilder på våran lya. Men de kommer när det är mer städat här!

Finns massa som jag skulle kunna uppdatera här nu, och det lär ju inte vara någon som läser ändå, så kan ju bara skriva ;)

Håller dessutom på med en viktresa. Det går faktiskt bra!! Har gått ner några jeans storlekar. Och nu när jag varit hemma och INTE trånat någonting så har jag FAKTISKT gått net 4 cm i både midja och höfter! Och detta endast på 2 veckor.

Well well! Kommer förhoppningsvis lite bilder senare.

Ha de bra så länge!

Ciao!!!!!

Kommentarer
Postat av: isabella

Vad kul att du har uppdaterat. Hoppas på täta inlägg nu ;-) och om en vecka och en dag kommer du hit, can't wait. Shit vad nice. Saknar dig så himla mycket. Kärlek!!!

2011-11-09 @ 17:46:38
URL: http://isabellaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0