Saknar min julkänsla....

Jag tror alltid att jag ska börja blogga lite ordentligt, men det händer inte. Vet inte ens vilka som kan tänkas läsa någonting som jag skriver förutom Bella.

I början av december så hade jag så himla mycket julkänsla! Jag bara kände hur det nästan svämmade över! Så jag har pyntat hemma med gardina, ljus och dukar. Tomtar och gran kommer upp tredje advent, så till helgen gäller det! Har ju dessutom köpt julklappar som måste ligga under en gran, så därför måste granen upp.

Hur som helst så har min julkänsla försvunnit... Kan vara för att ajg hade stora, supermysiga planer för julen. Dessa planer gjorde att jag verkligen såg fram emot det extra mycket. Men sen när man har en familj som inte gillar julen lika mycket som jag så förstörs allt. Julkänslan är borta och jag ser inte alls fram emot det på samma sätt längre.

Nu har det bara blivit en jobbig process...

Jaja! Jag ser i alla FALL fram emot att klä granen och lägga paketen under!
Sådeså!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men hallå jag läser alltid din blogg juuuu. Jag har ute heller julkänsla och har inte haft nån heller... Jävla fan

2011-12-08 @ 19:06:15
Postat av: Elin

Åh Emma himla kul att du med läser!!! hihihi

2011-12-09 @ 08:19:44
Postat av: pessys

Vad händer hos dig just nu? :D

Kramisar på fina dig!

2011-12-09 @ 08:51:04
URL: http://pessys.blogg.se/
Postat av: Isabella

Jag läser, selfølgelig!!! Ringer dig sen, vill höra vad som gått snett med dina mysiga julplaner. Saknar dig. <3

2011-12-11 @ 13:09:52
URL: http://isabellaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0