LCHF?

Jag håller ju på med Herbalife, vilket jag är suuuuper nöjd med. Jag vet att det inte är alla som håller på med det som lyckas, men det handlar helt enkelt om ifall man verkligen vill lyckas eller inte.
Vill man lyckas så följer man instruktionerna till denna shake m.m. men om man inte vill så fuskar man!

Tror jag har nämnt det i ett av mina få tidigare intlägg, att jag gick ner 15 cm i midjan på lite mer än en månad!
grymt faktiskt.

Men sen så funderar jag på en sak. Det är så många som rekomenderar LCHF, och när man kollar på recept så är det ju göör goda maträtter!

men då utesluter man ju all socker.. kanske inte är så bra att börja innan jul. Undrar om det går att kombinera en shake till frukost och sen resten LCHF? Hmmm.... Tror inte de.. kanske blir stor som en boll...



Ser ju supergott ut!! Och då är det en diet detta ;) MUMS!

Kommentarer
Postat av: sofie antonsson

alltid kul när man går ner i vikt :) fast i herbalifen så är det mkt socker ;) jag har vart oberoende distrubitör för de, gick ner i vikt och allt gick bra. men efter att min kompis som är kostrådgivare så slutade jag med de. är inte alls nyttigt :P

2011-12-16 @ 17:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0