Kuul!!

Är sååå taggad! I helgen ska vi antagligen åka till en kennel och sätta upp oss på kölista för en valp. Staffordshire bullterrier.
Det som är så himla roligt med detta är även att Martin är taggad. fast det är väl för att det är en "tuff" ras som han inte tycker är töntig att gå ut med.

Den är i lagom storlek, älskar människor och barn, gillar inte regn oh jag kan även träna vissabruksgrenar med den. (Även om jag kasnke itne ska vänta mig att jag ska hamna på någon pall)

En sak som dock är lite tråkig, som jag heller inte är helt 100 säker på, är att om jag skulle ta med henne till Bella i Norge så kanske dom tar henne ifrån mig. Det är vad jag har hört då de inte är tillåten ras.

Nu lär jag ju uppdatera info och framsteg inom det hela.

Weeeeeej!!

Bild tagen ifrån google


Kommentarer
Postat av: Isabella

Men hallååååå vad kuuuul!!! Vill du veta då? Vi skall också.... i mars, en amerikans cockerspanniel :D

2011-12-11 @ 13:11:24
URL: http://isabellaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0