Dan' före dan' före dopparedan'

Hallå hallå!!

Nu känner man hur det börjar lugna sig lite här i telefonerna. I morgon är det bara jag och Anna-Maria som sitter här. Hon komemr att vara här som "inhyrd vakt", emn det va hon som jobbade här med oss innan. Ska bli så KUL!!

Vi ska äta smörgåstårta, julgodis och massa gott. Sist vi jobbade dagen innan julafton så ringde det tre samtal på 2 timmar... Och då får man varannat samtal, så någon av oss fick bara ett samtal på de två timmarna ;) hihi


Nu har äntligen program för MyDog 2012 kommit! Så nu har jag skrivit ut alla dagarna och gjort små häften samt att jag har "higlightat" alla raser av intresse.
Vi hade tänkt åka dit på fredagen, och då är det allra flest roliga raser som jag vill se, men INTE Staffe... Staffe kommer först på lördagen och då är det typ inga andra roliga rasre. Får heltenkelt gå två dagar! haha

I år har de en "köpa-valp special"! Helt perfekt. Ett tecken!! Ska ju köpa valp hihi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0