Länge sedan

Man kommer in i lite olika perioder när det gäller bloggen kan jag tänka ;) Har inte skrivit på himla länge, men känner väl inte att jag har haft nåt som är nät att skriva om här.
Har hänt lite saker men de är nog lite för privata tror jag.

Måste i alla fall berätta om det jag drämde i natt. Efter att martin åkte till jobbet innan kl 7 i morse så har ajg vaknat och somnat flera gånger och varje gång jag somnat har jag drömt om att åka till thailand. Först va det jag, mamma, bella, hugo och jacob. Skit fint hotell! Men när man gick och skulle handla hade det blivit så himla turistigt så det fanns ica supermarket och allt som finns i sverige typ.

Sen den som jag föll tillbaka till mest va när jag, emma och linda skulle åka med några. Denna gången satt vi bara i planet och målade teckningar till varandra.

det som är konstigt med alla thailands drömmar är att jag inte ens har pratat med någon om det landet och ingen jag vet har vait där nyligen. Så gick jag in på aftonbladet och såg att det är en krigszon i Thailand och att man absolut itne skall åka dit!! Väldigt skumt tycker jag... Varför drömde jag då om Thailand?


UPPDATE!!!!!!!!!!!
 vad är egentligen bäst när det gäller par?:
att vara lika eller att vara helt olika? Vad håller egentligen i längden?

Kommentarer
Postat av: Emma

Dumt att inte den drömmen va på riktigt.. Hade varit såååå jääääävla gött!! fast aksnek inte thai då med alla rödskjortor (hur fan stavas det? skorta? sjkorta? skjorta?) och skit men kanske...spanien? italien? ÅÅÅ va gott de hade varit.



OCH, den frågan har jag tänkt på en del med om det är bättre att va lika eller olika... Men det känns mest logiskt att lika håller i längden för man har ju mest saker gemensamt då, eller? om man är FÖR olika kanske man bråkar mer än om man är lika.. ääe jag vet inte

2010-05-18 @ 06:53:55
URL: http://emmaju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0