Kass dag

Denna dagen började verkligen inte som den borde. Började med att jag försov mig, och när jag skulle till ksolan så hittade jag inte bilnycklarna. Jag springer runt och letar som en yr höna tills jag tillslut ser att nycklarna sitter i bilen. När jag sätter mig så kommer jag på "var är mitt körkort?" och kollar runt i bilen men hittar itne det. Springer in igen för at försöka hitta det men finns ingenstans! Nu va jag så jädra stressad att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Sen när jag bestämde mig för att inte åka till skolan så såg jag det i bilen i alla fall! Hade aldrig behövt leta för allt jag sökte LÅG I BILEN !


Efter lektionen åkte jag hem för att käka och hämta de saker jag behövde till nästa, och ser att Tonic leker med en mus. Den är inte död men släpar ett ben efter sig. Så jag ringde Martin och han ara skrattade åt mig. Jag kunde inte låta den lida men kunde heller inte döda den. DILEMMA!!!! Ringde Crull för att se om han kunde hjälpa mig men han va inte hemma. Ingen v hemma någonstans!!!!!!

Men senare började det ordna upp sig för jag fick ett kul samtal. Plus att det är super fint väder idag så blir nog en grill ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0