yaya

Ditt utseende:
Hårfärg? Brunett <3
Längd? 170
Skostorlek? 38-39
Ålder? snart 21

Kärlek:
Har du kille just nu? Ja <3
Gillar du någon? Min Martin självklart
Vem? MEN!! Martin
Tillåter du din kille röra vid dig? What? ÖÖööhh nej ? Klart att han får!
Överallt? Vad är detta för frågor?
Har du haft sex? tsss
Hur många har du haft sex med? Dom som får veta vet redan
Har du haft många förhållanden? Ströda frågor. Dom som itne känner mig har ingen rätt att veta :P

Smak & stil:
Vad har du på dig? Just nu har jag Ljusa jeans, blommigt linne och randig tröja. Allt från Gina Tricot
Hur ser dina trosor ut? Sportiga haha
Har du någon BH? Ja varför inte?
Hur ser den ut just nu? Rosa
Hur beskriver du en fjortis? Åh jaa det finns massa som beskriver en fjortis :P
Hur beskriver du en pluggis? Öööh någon som pluggar och gärna vill ha bra betyg. Duktiga människor

Bad days:
Har du varit full? Klart jag har varit
Har du däckat? ´Nja inte däckat
Har du haft sex på fyllan? nope
Har du rökt? Ja
Har du snusat? Ja
Har du gjort något olagligt? Jaa fast det är hemligt :P
Har du slagit någon ner till marken? Nej jag är inte sån

Yes/No:
Är du allergisk mot något? Getingstick
Tror du på gud? Tror på ödet
Har du en bästis? Ja :D
Är du vegitarian? Nej för tusan. Älskar kött!
Har du varit med om ett stort gräl? Japp det har jag

Antingen eller:
Mjölk/saft? Saft
Ibumetin/alvedon? Ibumetin
Katt/hund? HUND men har en katt som jag älskar. Tonic <3
Cykla/gå?
Öl/vin? Vin
Kanin/hare? Kanin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0