Upprörd!

I onsdags så hade vi "essay writing" i engelska c. Det vi skulle skriva om var just om kungliga familjen, om vi vill ha kvar dem eller om de borde avgå. Jag visse inte riktigt vad jag skulel skriva för jag vet inte hur jag står i ämnet. Jag skrev att ajg tycker det är dåligt att våra epngar går till dem och nu Viktorias bröllop. Men skrev även att jag inte vet så mycket helt och hållet så det blev svårt för mig att skriva.
Nu sitter jag, i min eländiga sjukdom, och väntar på att göra spanska prov. Detta är det enda jag ska göra idag bara för att slippa ha ett prov liggandes som måste göras på "fritiden" då jag inte har lektion egentligen. Till problemet; Sitter och tänkte läsa lite på aftonbladet.se och det första som ploppade upp var : http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6785583.ab. Hade jag sett denna artikel i typ tisdags så hade ju min uppfattning angående kungafamiljen ändrats. Bara mer och mer har fått mig att inse var jag står i frågan just nu.

Är det itne helt sjukt?!?!?! Som att folk inte har tillräkligt jobbigt att skrapa ihop sina pengar, så får DE våra skattepengar? Dom kann ju inte leva ett så flådigt liv bara för att vi ska betala allt för dom! Betalar vialla Maddes partyresor med? Va fasen jag vill ju MED utomlands men har itne råd! USCH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0