Underbart!

Ska hålla med Emma en stund. Det är tisdag idag och premiär för DESPERATE !!!!!!! Guuuud va jag längtar, och HAR LÄNGTAT!!!! OMG nu kommer det där med att Martin kommer att få stå ut med mitt beroende av mina program. För i morgon börjar även Greys Anatomy! Sen kommer även en start "Cougar town" eller vad den heter. Och de som känner mig vet att jag älskar Vänner och detta är Monicas egna program. Fast det är inte monica utan gara hon som spelar henne.

Och idag skiner solen vilket gör en på så himla bra humör! Det enda jag skulle vilja nu är att någon hade velat gå ut en promenad med mig. Är så himla tråkigt ensam. Hade jag bott i Kungsbackanu vet jag i all fall att jag hade hittat någon att gå ut med. I alla fall att träffa någon och tjöta. Det är Linda och Emma.

Har dessutom tränat pilates (hahahaha) idag och kände mig as duktig. Men sen drack jag coca cola och sabbade hela dagen. Ska snart ut och springa bort allt. Allt ska jag verkligen springa bort. Kommer vara smal som en pinne när jag kommer in...

Baj baj

Kommentarer
Postat av: Emma

Det kan jag svära på att du hade för jag vill med gå ut men det är så tråkigt ensam.. Och tänk om man kunde gett sig ut och springa ett varv och vara smal sen, grymt det hade varit.

2010-03-02 @ 15:24:33
URL: http://emmaju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0