Tisdag, skola, grått väder

och jag sitter som vanligt och väntar på att nästa lektion ska börja. Hatar när man är i skolan en timme på förmiddagen för att sedan vänta i 3 timmar på nästa lektionför att sedan åka hem. Sitter och väntar svin länge för EN ENDA LEKTION TILL! Fasen att jag inte har bil nu altså. Dessutom rä det regn och grått väder idag. När ajg skulle till bussen i morse så regnade det emd och jag såg bussen så fick springa fort som satan. ÅÅÅÅÅÅ va jag va andfådd efter det. Började dagen illa tycker jag väl ;) Gjorde iaf ett rpov, och det som jag läst gick jätte bra. En del som jag missade näör jag av sjuk förra veckan, och det gick ju  mindre bra.

Längtar så tills jag och mitt hjärta Martin ska till Teneriffa (L) Vet inte ännu när det blir, men skulle tro att det blir i början av hösten. Då är det kanon varmt där!



Mysigt att åka dit tycker jag. Fast sen är det alltid kul att åka till ett ställe som man aldrig varit på innan, men detta blir billigt nrä man  inte behöver batala lägenhet. En resa går väl på runt 4000 sammanlagt :) 

Har knappt varit med Martin alls nu på ett tag känns det som. Träffades kvällen i söndags och kvällen igår. kom hem typ 6 på kvällen i söndags och halv 8 igår. Älskar min Martin (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0