Kanon helg!!

Jag har verkligen haft en jätte bra helg! I fredags va jag i skolan till kvart i tio ungefär och så åkte jag och fixa bilen. Sen va jag med Rasmus hela dagen. Senare åkte jag och hämta Jocke och Jasmine så satt vi hemma med ngåra till och spela och sånt sen driog vi in till stan och gick till nyfiket och cheers&beers. As kul!!
Lördag mådde Martin inte bra så vi kollade lost typ hela dagen. Sen passade vi Rasmus, bada jacuzzi och drack vin. Jag och Bella drack vin, inte Martin. Men alla bada. Söndag så vaknade lla tre här hemma och käkade send rg vi in och handla, kom hem och städa, baka, duscha sen kom Martins systrar. När de drog kom jessica jonas och rasmus.

Mycket hände känns det som i alla fall!!

På lördag ska vi hämta min bror. Och kanske kanske så kommer emma tobbe coh linda hit! Jag ska i lla fall baka tills de kommer hit ;) hoppas hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åååååååå om du bakar kommer vi direkt ;) haha

2010-03-08 @ 17:22:21
URL: http://emmaju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0