Idag är en bra dag

Det är soligt ute och jag bara as längtar till sommaren. Första sommaren jag och Martin bor tillsammans i vår fina lägenhet som egentligen ligger väldigt bra till. Speciellt nu när jag dessutom har bil! Då är det verkligen perfekt. Önskar ara att det fanns en lite kiosk eller nåt i närheten. Men jag vill absolut inte klaga! Nära till havet, egen uteplats och till sommaren ett litet café som ligger 2 minuter bort. Där ska vi fika på morgonen när emma och linda är här. Suuuuper mysigt!
Som sagt nu har ajg ju bil och då blir det dessutom lättare för mig att ta mig till ställen. Synd bara att jag betalat 400 kr på busskort som jag verkligen inte använt upp.

Idag bokade Emma run för mig, Martin, Emma och Tobbe på säröhus i maj. ommer bli as gött! Emma och Tobbe har ju varit där redan och säger att det är hur bra som helst. Läääääängtar!!

Dessutom så har jag beställt en träningsgrej från internet som kommer i veckan med träning och vad man ska äta till. Tänkte dessutom t och springa idag. Får se får se. Glad idag i alla fall! En bra dag måste detta bli

Kommentarer
Postat av: Emma

OOOOOOH vad är det för träningsgrej?? ;) haaa, haaaa? nu får du berätta så jag kan köpa samma.. he he

2010-03-30 @ 16:37:00
URL: http://emmaju.blogg.se/
Postat av: Savefors♥

Kikar in och önskar dej Glad Påsk och en trevlig helg =)



Kram Savefors♥

2010-04-02 @ 11:08:56
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0