Hej igen!!

Har itne skrivit på ett tag. Och det rä för att..... jag vet inte. Inte orkat kanske!

Har haft lov i en vecka i alla fall och när man inte haft bil eller någonting så har man itne alls kunnat göra speciellt mycket saker tyvärr.. Känns som att detta lov bara gått till spillo.
I fredags hade jag tänkt åka till kungsbacka oh täffa Emma och Linda en stund. Men bilens bakbromsar va itne vad de borde vara så kunde inte köra. Va och handlade as mycket mat i stället. Vi har börjat göra matlista för 2 veckor så man sparar pengar :) lite under 1500 köpte jag mat för, cå blir det samma för nästa. Bra att planera och så vet man att man förljer mat schemat så vet man alltid vad det blir för mat! Ett bra tips i alla fall.
på kvällen kom några hit och skulle se på film. Själv tänkte jag att dom fick kolla ifåred så kunde jag ligga och glo på vänner i sovrummet. Men tro fan att alla va inne i sovrummet då :P

Lördag va jag och M på IKEA och köpte saker. Det va mysigt att bara vara där emd honom! Så kom vi fram till att Emma och Tobbe varit där samtidigt! Men att vi inte träffats... Sen blev det lite "fest" där jag helt klart blev partydödaren. Alltid är det folk hos oss och jag tycker det är pinsamt att alltid störa med hög musik. Men nu jävlar sket jag i om jag va tråkig! en rog alla och jag va hemma. När jag KUNDE varit med Emma och Linda...

Söndag va jag med Martin och Bella. Spelade tv spel och hade mysigt ;) <3




Kommentarer
Postat av: Emma

Synd att jag inte fattade att ni skulle till IKEA i Kållered! Cepis är jag... Annars hade jag ringt med en gång ;P



Jag tycker inte du ska känna dig dum att du va "partydödare" för som sagt, det är pinsamt om man alltid ska störa alla runt om en.



PS. Du hade haft mycket roligare om du varit här i lördags :(

2010-03-01 @ 10:53:01
URL: http://emmaju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0