Fredag idag!

Äntligen skulle jag vilja säga! Men vill även säga att jag tycker veckorna går hur snabbt som helst!! Förstår itne var dagarna tar vägen ensengång. Men det är juu bra det. Bara se sitt liv passera utan att saker händer.
Idag kommer i alla fall min vän från Åsa hit. Jocke. Han tar även emd sig sin flickvän, och det kommer bli awsome! Ska väl hitta på ntå kul att göra hoppas jag. Käk hos oss innan kanske?

wellwell
Jag sitter nu i en datasal och har engelska. Det rä folk som redovisar sina böcker, men det gjorde jag i onsdags, så ni sitter jag i datasalen i stället. Alla får itne vara emd på redovisningarna. Typiskt känns det. Hade lika gärna kunnat stanna hemma, då detta är min enda lektion och den slutar klockan 10. Aja får väl bara vätna på att M ska bli klar med sin redovisning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0