Dagens

Dagens humör- Blandade känslor typ...

Dagens mående- Mår bra faktiskt. Tänkte till och med träna!

Dagen borde- Borde läsa klart min bok till skolan. över 400 sidor och jag är snart på sidan 20.

Dagens frisyr- Slarvig tofs

Dagens smink- inget smink

Dagens klädsel- Sport BH och träningsbyxor just nu

Dagens planer- Träna och jobba på campingen

Dagens materiella vill ha- kläder och ny soffa

Dagens funderingar- varför har jag inte bättre självdiciplin?

Dagens beroende- Kaffe faktiskt. Brukar inte vara så sugen på kaffe som jag är idag

Dagens tråkigaste- Vädret

Dagens längtan- Efter fint väder och grilla på uteplatsen

Dagens superlängtan- Min hund

Dagens låt- The rembrants- I'll be there for you

Dagens tidning- Ingen tidning alls. Men dick boken från skolan. Jane Eyre på engelska. Suger




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0