Underbar dag!

Började med en as kall morgon, men jag fick åka med Lenor så jag slapp i alla fall att åka bussen.  I skolan satt vi med en jätte svår uppgift i företagsekonomin. Siffror hir siffror dit och jag blev tokig och fick ont i huvudet.
Sen började solen kika fram och jag blev plötsligt mycket gladare! Gick ut en stund med Malin och njöt av solen innan spanskan. Sen körde hon mig hem! Det va så himla snällt tycker jag, och hon bor ändå i Träslöv.

När jag kom hem såg jag bara hur all snö håller på att smälta och det är knappt kallt ute. Hämtade en liten macka och hade öppet dörren och lät Tonic vara ute ett tag. Öva på sina jaktskills på en flock fåglar ;) GUD va skönt det va att bara sitta i solen! När man har känslor av att våren är på väg så blir man så himla himla glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0