Tisdag

Tack ännu en gång Emma för att du hjälper tröga mig med min blogg!! Hon är så duktig på detta. Jag testade en gång men då gick nästan hela bloggen åt skogen :S

Sitter och håller på med ett arbete om Saab. Tycker det rä konstigt av en lärare att ge oss en uppgift om någontign som är IGÅNG! Man vet ju inte hur man skall lägga upp arbetet då. Det blir ju typ som en loggbok om man ska behöva skriva "idag står det i tidningen att..." och någon dag senare "Nu har Saab blivit sålt..." osv osv osv. Dessutom så står det aldrig riktigt faktia, oavsett vad man läser. Det slutar alltid med "men det är inte klart ännu".

På tal om någonting annat. Igår fick vi våran säng. En 160 säng. Det har varit så mycket strul med allt sängköp och byte för jessica och jonas säng skulle kommit för över en månad sedan, men den kom först igår. När jag fick veta det så tro fan att det rä en dag då Martin inte har några batteri på sin mobil OCH ska tvätta bilen. Detta gör att en viss Elin går hemma i panik då vi va tvugna att hämta sängen senast  klockan 6. Halv sex ringer Jessica och säger att det börjar bli panik så min morfar fick hjälpa mig. Det gick ju bra tillslut i alla fall :)

Min lektion slutade klockan 10 idag. Och vi ska ha prov nästa vecka. SHIT! I biologi om människans evolution! Fast det är ju ganska intressant. Jallafall så börjar itne nästa lektion förrens vid 12.40, och när man itne har någon bil så blir det till att stanna i skolan och göra på SAAB ARBETET!!!!! blä blä blöja.

Ja ja jag sov i alla fall gott i min nya säng :) Fast kunde inte somna, fast det va inte på grund av sängen..

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är alltid så lite så :) jag tycker ju mest det är kul. FAn va gött att sova i stor säng:) börjar ni få ordning hemma nu?

2010-01-26 @ 11:45:41
URL: http://emmaju.blogg.se/
Postat av: Isabella Olsson

SV: ah hon fick jobbet :) jätte glad blev hon.. fin din blogg har blivit!

2010-01-26 @ 18:31:29
URL: http://isabellaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0