Söndag

Varit en ganska okej helg faktiskt. Kul att få träffa min lilla Bella <3

I fredags var det fest, men jag drack ingenting utan körde i stället. Började hemma hos oss med mig bella martin och danne. Sjöng as högt till bland annat massa gamla björn rosenström låtar. sen åkte vi till Ola och Henke som fyllde 20 (de är tvillingar). Ganska kul att se alla som är fulla när man själv är nykter ;) Man skrattar ju hur mycket som helst åt alla och åt deras sätt att vara. Hur olika sig själva de plötsligt blir!! Martin blir ju också GAAANSKA rolig vilket betyder att jag kan skratta ihjäl mig. Sen körde jag in några till stan medans andra tog taxibuss. Det sista jag sa till Martin va att de skulle ringa när jag skulle hämta dem. När jag kollar på vänner och halvsover i soffan så ringer Martin och ber mig öppna dörren. Jag fattade IIIINGENTING! Vadå öppna dörren???? De hade tagit TAXI hem.. jisses.

Lördag va mårrten as bakis och det blev en lugn dag. Taggade för att jag själv skulle festa, men ingen annan va sugen. Film och godis med några hemma hos oss blev de. Gött det med.

Idag pratade jag och Martin med mormor och morfar om att åka till teneriffa. Det kanske blir av om några veckor om vi får en bra sista minuten biljett. gööööööötttttttttt!!!

puss och hej / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0