Snö snö och åkter snö

Till alla er gnällspikar som klagar på snön tänker jag trotsa. Jag gillar snön, och jag skämms inte för att säga det. Men den enda som jagv et som inte gnäller och klagar är crull. Han ringde mig dagen efter han kommit hem och frågade om vi skulle ut på promenad. Snön bara öste ner och man fick snö i ansiktet. Vi bara gilla de!
När man sedan kommer hem blir det en varm dryck och man är rosig om kinderna.
Idag är det as fint väder ute. Solen skiner och snön bara ligger och glittrar som någon form a dekoration. Alla har gnällt över att det va så längesedan vi hade snö på riktigt och när den väl kommer är alla sura över det. Varför blir ni aldrig nöjda??
Önskar bara att jag hade någon att njuta av snön med.

Just nu trivs jag fruktansvärt bra med livet, förutom att jag inte har pengar. Men pengarna kommer!! Ska inte se negativt, det gör en bara deppig.

Baj baj!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men Elin!! Jag älskar också att det är snö! Och jag tänkte EXAKT samma som du skrev nu igår i bilen, att typ alla klagar och klagar men jag tycker bara det är skönt. Mycket finare med snö också, Vem vill se nakna träd, dött gräs och gråa tråkiga våta vägar? Inte jag....



och ps vi drack varm choklad med grädde häromdagen :) sviiiingott

2010-01-07 @ 17:24:26
URL: http://emmaju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0