Sånt jag gör när jag inte har nåt att göra. Visste ni

att jag vill - hitta på nåt kul men vet inte vad
att jag har - precis sovit en stund
att min senaste kyss - var igår
att jag lyssnar mycket på - vad min mamma säger
att jag funderar på - att börja städa
att jag pratar – ganska mycket
att jag inte gillar – att känna mig obehövd
att min första riktiga kyss – är någonting jag inte minns. (va inte full, det va bara länge sedan)
att jag avskyr när folk snackar - om saker som de egentligen inte har någon aning om
att kärlek är –  det bästa som finns, och skulle inte vilja vara utan
att jag gillar – mat
att jag alltid kommer att – hata att diska
att jag är förälskad i – Martin
att sist jag grät var – komm inte ihåg.. borde gråta snart på riktigt
att min mobiltelefon är – snart urladdad
att när jag vaknar på morgonen – är jag trött... på helgen är jag med trött fast på martin för att han aldrig går upp!
att innan jag går och lägger mig – vil jag alltid somna till tv, film eller någoting på datorn
att idag har jag – sovit liksom jag gjorde igår. Vad händer med mig?
att jag just nu tänker på - att jag MÅSTE gå ur soffan
att i kväll ska jag – gör någonting jag inte vet vad. Hoppas på att Bella kommer?
att i morgon kommer jag – baka kladdkaka till mormor och träffa familjen
att jag hoppas –  på att jag får ett jobb snart
att jag verkligen vill- ha massa pengar och kunna leva lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0