Okej jag försöker att fördriva tiden...

Humör just nu?
Uttråkad. Lite irriterad för jag har ont i huvudet.
Kläder just nu?
Jeans, långt linne från Gina, Martins SWEET tshirt och även hans fox tröja :P
Musik just nu?
Crash test dummies- Mmm Mmm Mmm Mmm
Sommarplaner?
Kanske skaffa hund. Resa med hjärtat
Hur många kuddar sover du med?
2. Fast ibland tar jag Martins kuddar med. Då har jag ont i nacken när ajg vaknar...
Spelar du nåt instrument?
På min bongotrumma till mage
Morgon eller nattmänniska?
Hmm.. beror på vad jag har gjort under dagen eller kvällen innan :P
Snarkar du?
Nej men det kan allt komma ett litet ljud från mig när jag är förkyld ;)
Stjärntecken?
Jungfru och Våg
Skostorlek?
38/39
Längd?
170 cm
Äckligaste insekten/djuret?
Spindlar och typ alla äckliga små kryp
Vad vill du jobba som?
Undrar hur många gånger jag funderat över denna fråga. Min filosofi i livet. Vad vill jag jobba som...
Vad längtar du mest efter just nu?
Att sluta, få ett jobb, sommar typ
Brukar du svära mycket?
Nja inte jätte mycket.. men sådär
Land du vill besöka?
Jorden runt hade ju inte suttit fel
Vad har du gjort idag?
Gosat med Tonic, klätt på mig kläder, åkte buss, haft biologi och jobbat med saab
Vad ska du göra i morgon?
Vet inte ritkgit vad morgondagen bär med sig. Men idag ska jag köpa ny DVD
När tog du studenten?
2008 och det var det bästa jag varit med om i mitt liv TYP
Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
0340
Vilken film kan du alla replikerna till?
Ali G in da house
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
20 fucking 1 (21) gammal nu
Vilket är ditt närmsta köpcentrum?
Ehm gallerian xD hahaha nej emn riktiga köpcentret är väl kungsmässan
Är du polare med grannarna?
Yeah känner dom ganska bra ja
Hur bra är din syn?
Kunde varit bättre... men med tanke på att mina glasögon varit borta en månad och jag klarat mig så är det ju inte as farligt
Vad är det första du gör när du vaknar?
Väcker Martin om det är helg typ xD Han sover helt klart för länge
Är det nåt du absolut inte äter?
Äter det emsta men självklart finns det saker. Typ lever/pastej och sylta. Fy satan!!!
Brukar du sola?
Njaa gillar hellre att göra ngåon aktivitet och bli brun på det sättet :P
Tränar du?
Nej men planerna på att börja håller på att sättas i verket
vad ska du göra nu?
Fortsätta att vänta på att spanska ska börja och plugga lite


Kommentarer
Postat av: ida

hej elin tack hehe gjorde nyss om rummet!=)

2010-01-26 @ 20:41:55
URL: http://aiidahh.blogg.se/
Postat av: sofie

Heeej Elin :)

2010-01-26 @ 23:50:33
URL: http://sofieantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0