Back!

Hej hej alla ni få som läser. Vet att det va ett tag sedan jag skrev. Har tänkt på att jag måste skriva med det har bara inte blivit av.

Har börjat vakna så himla tidigt varje morgon nu... KAN vara för att min lilla kissemiss Tonic alltid vaknar och ska börja mysa i ansiktet!!!!!!! Jag vet att jag borde lägga in bilder på henne, och jag SKA göra det. Ska bara hitta alla sladdar till mobilen och kameran så jag kan lägga in dom!

Jag och Martin ska ju få en säng av min moster. Dom skulle fått sin nya säng för över en månad sedan, men den har fortfarande itne kommit. Förra veckan sa dom att den skule komma tisdag eller onsdag. I måndags sa dom att den kommer på fredag, altså i mon. Nå det återstår att se när vi får vår säng. Känns liksom inte som att det är klart här förrens vi får sova i vårat sovrum. Sover ju i gästrummet/gästsängen just nu.

Förresten så har det börjat snöa massor igen! Jag gillar ju snön men nu tycker jag snön börjar bli tråkig. Den är liksom inte vt längre, utan grå! Men hundarna som jag passar tycker det är roligt. Ella, Lilla-go och Godis heter hundarna hihi.




Detta är närhon är mindre och hemma där hon bodde och föddes






Hon har MEGA tassar!!! ska ju bara ha 18 tår men hon har 24! :D haha

Kommentarer
Postat av: Emmahe

haha va sööööt hon e:) måste komma och hälsa på snart!! Vi glömmer ju det hela tiden.... dumt

2010-01-21 @ 11:34:08
URL: http://emmaju.blogg.se/
Postat av: Isabella Olsson

Sv: jag var hos jonna och lina och drack kaffe efter skolan..

2010-01-25 @ 18:51:13
URL: http://isabellaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0