2010

Säger som många andra; detta kommer att bli ett bra år. Är sambo nu (får egentligen inte använda det ordet för martin) och det är jag glad för!!!!!!!!!!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Samma som Emma; blev sambo
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade några... men detta året ska jag hålla!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jaaa och jag blev en av faddrarna :D
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Inga tyvärr...
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Sol under sommaren och ledighet
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 17e juli, 14e augusti, 27 december
8. Största misstaget? Vet inte..
9. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja influensan har man väl haft
10. Bästa köpet? Dunno. Gör inga dåliga köp
11. Vad spenderade du mest pengar på? Hyra och mat.. och alkohol tyvärr
12. Gjorde någonting dig riktigt glad? Flytten
13. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
14. Va önskar du att du gjort mer? Tränat
15. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit
16. Hur tillbringade du julen? Med min familj hemma i Åsa
17. Blev du kär i år? Jaa
18. Favoritprogram på TV? Vänner, DH, greys
19. Bästa boken du läste? Ingen. Någon bajsbok för Rasmus
20. Började du spela något instrument? Haha nej :P
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Soda stream
22. Vem saknar du? Dunno
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Bella, Martin, Daniel och Jocke hade lite överaskningsgrej hos mig
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Som för Emma igen. Pengar!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0