Usch

Just nu är jag arg. Bara arg på hur mycket saker som helst! Även på snön. Inte för att den finns, utan för att den kan göra skada när den faller ner så himla hårt, för att man itne kommer någonstans när man har en låg bil OCH för att man måste skotta!!!!! Hoppas att Patrik hämtar traktorn igen så det blir helt fritt från snö på gården. Just för att bilarna ska rulla.
Sen är jag lite ledsen för att vi bestämt oss för att skjuta upp valpköpet lite. Det va ett beslut från bådas sida. Men vill ju ha valpe efter faraon!
Bästa hade varit:

Efter: Faraon
Så himla fin!!!

Och undan: Fantasy

 

Den perfekta korsningen! OM det nu inte hade varit så att de är kull syskon ;) Så denna kombination kommer ju aldrig någonsin inträffa. GAAANSKA höga inavels procent. Tyvärr.

Men jag har kontakt med kenneln ganska ofta, och igår ringde hon mig faktiskt.

Sen är jag arg på massa andra saker. Som jag inte förtjänar egentligen. Har varit snäll och anpassningsbar, men får bara skit tillbaka. Folk som borde känna sig dumma och med dåligt samvete verkar inte ha någon samvete alls. Inte heller folkligt vett! Det är någonting som i alla fall jag lärt mig. Hade gjort allting på så annorlunda sätt.

Sen är jag arg för igår.


Kommentarer
Postat av: Emma

... :( hoppas du blir gladare snart!

2010-02-20 @ 17:08:55
URL: http://emmaju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0