Träning?

Sitter vid bar-bordet i köket nu och har ätit macka med makrill/keso. Har fått för mig att det är nyttigt ? I alla fall så såg jag Crull springa förbi oss för en stund sedan. Har är så himla bra som är ute och springer! Jag ska med, men kan itne springa i denna kyla. Och typiskt när jag har sagt att jag ska hänga med honom när det blir varmare så är det typ rekord i snö och kyla! Hade inte kunnat göra nåt idag ändå, men sen när jag är helt frisk!!!!

Va ute och skottade trots att jag rä sjuk. Ville göra nåt snällt till grannen och hyresvärden. Efter det kunde jag itne andas och fick umgås med Joey, Rachel, Ross, Monica, Chandler och Phoebe. Mina vänner.




Är verkligen den bästa serie som någonsin gjorts. Även om jag gillar många andra som jag kanske hellre ser på för tillfället så kommer man fortfarande alltid se på vänner. Typ greys är verkligen svin bra, men har man sett ett avsnitt så är det itne lika kul att se på samma om och om igen. Men med vänner funkar det!

Kommentarer
Postat av: Emma

JAG HÅLLER MED OM VÄNNER!!!

2010-02-03 @ 18:04:13
URL: http://emmaju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0