Tisdag

Igår morse när jag vaknade kände jag mig lite halvkass. Näsan hade börjat rinna och jag va jätte varm men frös. Tur att jag va ledig den dagen. Sen ringde Bella och frågade om vi skulle till IKEA och jag behövde ju lite ljus och 3 lampor, så jag åkte med. Idag är det lite andra bullar. Mår lite sämre idag. Ni vet när man vaknar på nätterna av konstiga drömmar och sängen känns helt annorlunda när man är sjuk. Martin väckte mig i natt av att jag grät hur mycket som helst. Jag drömde att Martin doooooooog!!!!!!! Så det är ju inte jätte konstigt att jag grät... han fick ligga och krama mig jätte länge för att jag skulle sluta vara ledsen... Det va ens ingen verkligen dröm, men ändå.
Aja jag skulle ju iallafall haft prov på morgonen, men kunde ju inte för jag är sjuk. Ringde läraren och skulle berätta detta men då sa hon att hon MED va sjuk så hon skulle itne komma idag eller i mon. KUL då om jag skulle tagit bussen bara för att göra provet och så är hon inte där! Det rä det sämsta med komvux. Kommer inte en lärare så vet man inte det förrens man är i skolan och hon inte kommer på lektionen. Stannar hemma idag i alla fall.

Bara säga en sak till. Va mycket snygga saker dom har på IKEA nu! Vi försöker ju ha svart vitt och silver mycket och det fanns hur mycjket som helst! Allt är så cleant! Skulle kunna köpa hur mycket saker som helst om jag bara hade haft pengar till det..

Och så måste jag ju köpa nåt fint till mitt hjärta på alla hjärtans dag(som dessutom är våran halvårsdag). Några förslag alls?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0