Tisdag...

... och jag har egentligen två prov i de två ämnen som jag har idag. Men den som var i morse har två prov tillfällen då inte alla i klassen går på den på tisdagar. Hoppas att det kommer avra okej för mig att göra i mon i stället. Kunde inte det tillräkligt bra kände jag.

Min mobil har ju pajjat... Ska lämna in den idag och hoppas på att jag får en lånemobil. Hade jag inte tillslut hittat martins gamla mobil så hade jag ju inte haft någon alls. Man blir verkligen helt låst på nåt sätt utan sin telefon! Det är bara för att man rä van vid att alltid kunna få tag på någon och veta att folk alltid kan få tag i en själv. Skulle vilja byta in den helt och hållet egentlgien.. och få ut en ny mobil med nytt märke. Har tröttnat lite på sony ericsson nu. Aja får väl se vad de säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0