Svettig

Ringde precis til den kenneln som jag vill köpa rottis ifrån. Ringde och pratade med henne om en tik. De fick valpar i lördags. 4 tikar och 4 hanar. Tydligen va det en kanon bra matchning då de inte hade något vitt på bröstet och de föddes med alting korrekt. Hon sa att det som hon kräver av en köpare är MH röntken utställning någon gång. Jag berättade att mitt största intresse va lydnad och lite övriga bruksgrenar. Det va bara ett plus! Hon tyckte att allt verkade bra. En sak som hon sa va också att hon helst inte säljer till någon med små barn eller någon med tanke på att skaffa barn inom en snar framtid. Vilken tur att vi inte ska det ännu. Men en dag kommer det ju komma ändå ;)
Ska i alla fall kolla med Martin om vi kan åka upp och kolla på valparna och alla andra hundar någon dag. Vi fick komma när vi ville, men om vi kom inom tre veckor så fick man itne röra valparna. Jag tror jag vill åka om minst tre veckor ;) hihi! Får väl se hur det blir!!! Lite dyrt för mig att lägga ut så mycket pengar. Jag HAR itne ens så mycket pengar just nu.... får väl se får väl se.
baj baj




Sööööööööt <3


Kommentarer
Postat av: Emma

åååh himla söta!

2010-02-09 @ 19:05:10
URL: http://emmaju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0