Looov ens en gång!

Nu är det lov. Känns gött. Dessutom skiner solen utanför fönstret och det ser superfint ut med snö och sol!!

Igår jobbade jag för första dagen på campingen. Jobba och jobba, jag tog emot bokningar och började lägga in saker i datorn. Det är i alla fall någonting! Sommaren är ett steg närmare nu.
När jag satt där uppe så kom även Jessica och Rasmus upp. Jessica hade en del saker att göra hon med, och vad gör det? Fick ju umgås med mitt hjärta Rasmus <3
Jag skulle i alla fall jobba till 19.00 och sedan hem. Men Roger ville ha snus och hade inget, och Jessica hade inte hunnit köpa nåt. Slutade i alla fall att jag va hemma runt 20.30 tiden. Mycket man hinner göra då? Hade ju dessutom inte ätit sedan 10.00 och då åt jag 3 mackor... Stackars hungriga lilla jag haha. så runt 9 va jag väl fit for fight!!!!! :D Meeeeeen fortfarande så blev det inte någonting. Usch

Idag ska jag i alla fall åka och hämta Rasmus på dagis! :D Sen ska han få vara med mig hela resten av dagen. Han ska vara här hemma hos oss ett tag, och sedan ska vi bort till J&J så han får äta lite mat och sedan lägga sig. Så himla mysigt vi kommer att ha det!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Barn är mysiga :D tänk när du har din egen unge :D:D:D

2010-02-23 @ 15:00:55
URL: http://emmaju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0