Hej igen!

Hejsan igen. Har inte skrivit på hela helgen tor jag. Jag va ju i alla fall på kliniken i torsdags och fick reda på att jag har lunginflammation. Kom faktiskt lite som en chock kan jag ju säga :P Så just nu käkar jag piler igen. Tror snart jag blir immun mot kåvepenin....

I lördags så fick vi åka till akuten för jag började få ont i båda lungorna plus att jag kräktes på natten mellan fredag och lördag. Men då när v väntat i 2 timmar så säger hon "det är för tidigt at komma tillbaka" plus att hon pratar med mig som om jag bara hittat på hela skiten! Jag har ju fått informationen av en läkare som tait blodprov och allt möjligt! Hon sa att det spom gjrode att jag itne fick tillräkligt med luft satt i mitt huvud. "en inbillning". Oc att jag kräktes "är ju sånt som händer". Jävla läkare säger jag bara. Nästan så man ska utbilda sig bara för att man skabli en BRA läkare som VILL HJÄLPA MÄNNISKOR om och tycker om männsikor. Inte en människo-hatare! Tror hon itne jag hade annat för mig än att sitta 2 timmar en lördag eftermiddag?
usch säger jag bara.. NÄSTAN så manhoppas att någonting händer för att man ska kunna stämma henne senare eller någonting...
(observera att jag vet om att jag har stavat ganska mycket fel i ren hast)


Igår va vi på båtmässan. Det va bra till en början, men sen började jag må ganska dåligt så då ville jag hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0