Glömde ju tandkrämskatten!!!!

Martin stog med sin tandborste och doppade vatten på Tonic. Hon fattade inte var vattnet kom ifrån. Jag säger till martin att stoppa tandborsten i munnen på sig själv i stället men nej. Sen tappar han all tandkräm PÅ TONIC! Och katter hatar ju tandkrämsdoft, och detta hamnade snett under hakan på henne. Jag har ALDRIG sett henne springa runt så mycket och så snabbt. OJ!!!!!! Hon va som en raket runt matbordet, ner till vardagsrummet in i sängen och runt igen. Då fick mamma elin tag i henne och tog en blöt trasa och började torka av henne. Hon låt helt stilla och bara njöt när jag torkade bort allt. Hon brukar aldrig ligga stilla i knät den lille..



Hon ser lite "märkvärdigt halvstörd" ut

Tror förresten inte att det bara var martin som hade jobbigt att köra hemifrån i morse? Tog över en halvtimma att få loss bilen med två personer (dock itne jag som fick ligga vkar i sängen). Bilen satt verkligen fast i snön. Oj va mycket snö det är. Jag tycker det ser jättefint ut! nu är det ju nästan ofattbart mycket snö! Våran dörr SKJUTER snö framför sig när man öppnar, och det är ändå en bit.

kram 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0