Alla hjärtans dag

Hej hej! Sitter och dricker kaffe tillsammans med en go macka. Ska spendera min dag med plugg... inte så kul. Men i eftermiddag ska jag till mormor och morfar jóch börja jobba! Kommer att fick allt med systemet och sedan börja ta emot bokningar 2 dagar i veckan. Ska faktiskt bli kul!

Tänkte berätta om min helg :)

i Fredags hade vi det så himla himla lungt. Jag lagade fläskfile med potatisgratäng. Gjorde allt själv. Inklusive marinaden till köttet, vilket jag verkligen aldrig gjort. HIttade på det själv. Kollade på tv och käkade i sängen ;)

Lördagen så åkte jag,Martin och Daniel tiöö universeum. Det va faktiskt kul, fast hade nog varit liiiite roligare om man hade med sig ett barn...
På kvällen så hade MArtin bokat bord på Grappa (en väldigt fin italiensk restaurang i Varberg.)
Han bjöd på allt. 4 rätters middag.
1 Capraccio med ruccola, pinjenötter, parmesanost och massa olivolja
2 Lammstek i rödvinsås med potatispuré
3 ostar från olika kossor med hemmagjord marmelad och kex
4 tiramisu på grappas vis med hemmagjord mörkchoklad sorbet
Allt va verkligen jätte gott! Med god dricka till med.

På jkvällen hämtade daniel oss och vi åkte hem. Så kom crull tim och henka och drack lite. Sen när dom hade gått så sa martin att jag skulle gå på toa och inte komma ut förrens han sa till. Så kom jag ut och han hade köpt en jätte fin bukett med röda och vita rosor med ett ballong hjärta i buketten. Under blommorna låg en ask med ett halband i jätte ljust silver med tunn kedja och en ring som hängde. Det va så fint hjärtat!

Bästa alla hjärtans dag någonsin! Tack för helgen älskling!
Love yooooooooou <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Åååh va himla gulligt och mysigt :D vi var med ute och åt igår :)

2010-02-15 @ 12:03:25
URL: http://emmaju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0