Suuuuuuuuuuuuuuuccccccccccccccckkkkkkkkkkkk


Namn: Elin
Bor: Varberg
Ögonfärg: blå
Hårfärg: brunett
Skostorlek: 38/39 någonting sådär
Höger eller vänsterhänt: höger klart
Skor som du bar idag: Converse
Dina svagheter: Litar nog på folk för lätt 
Rädsla: flera stycken


Första tanke när du vaknar: Neeeej inte upp än
När somnar du: Att jag är glad att jag inte sover ensam


Pepsi eller Coca Cola: Inget
McDonalds eller Burgaer King: Kingen!!
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: Nestea
Choklad eller vanilj: vet inte :S

Svär du?: jo
Sjunger du?:haha ja fast baar för mig själv
Duschar du varje dag: inte alltid håret
Gillar du skolan?: nope
Tror du på dig själv?: för lite
 
Kommer du överens med dina föräldrar?: japps


Har du under den senaste månaden..

Varit full? yes
Shoppat ? jaa fast inte mycket
Ätit en hel ask müsli? haha nej 
Ätit sushi?: Nej det är inte speciellt gott
Stått på scen?: ööööööööööö ne
Skejtat: nej?
Bakat?: ne... bakade svin ofta förut men inte nu längre
Stulit: nepp är ingen stulare
Pussat någon?: Jadå min älskade pojkvän, min katt och pussat min kusin rasmus på kinden
Kramat någon?: yäää
Haft sex?: hur så?


Har du någonsin..

Blivit kallad hora?: Ja faktiskt...
Busringt någon?: hahahaah jaaaaa :D
Gjort något som du ångrade?:Ja det har väl hänt
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: det är väl naturligt xD hahaha 
Kastat en sten på nån ruta?: nej det är ju inte så smart att göra kanske

I framtiden..

Namn på barn?: hemligt. säger jag det kommer någon annan döpa sitt barn
Hur vill du dö?: ålderdom
Vad vill du bli när du blir gammal?: är stor men är ändå ingenting


Antal människor du skulle ge ditt liv för?: tss
Antal CD-skivor du äger?: dunno
Antal piercings?: öronen och i naveln
Antal tatueringar?: ingen än
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: några. Omslag på EM bilagan i GP ;D 


Vad ska du göra i sommar?: njuta och skaffa ovve antagligen :D
 
Vad ska du göra i vinter?: julpynta
Vad gör du efter gymnasiet?: tsss
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?: Jaa
Vad händer idag?: maaaaat tack
Vad vill du helst göra just nu?: åka hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0