Helluuuuu

Idag ska jag bort till campingen för att "jobba" lite. Emma B ska dit och gå tbildning i en timma först, så efter det ska jag! Känns as konstigt att det itne är jag som ska göra den, men det rä för att jag kanske inte kommer vara där hela sommaren (om jag nu någonsin får ett jobb...) Men hoppas ju mer på jobb :D 


nu till sån där jag-har-tråkigt lista

Frukost: ´Tacomacka
Outfit: Tunika och trosor
Humör: Helt okej. Stressad
Gjort: Pluggat, kollat vänner
Planer: Jobb och mys med mitt hjärta ikväll <3
Lunch: Nada
Läser: Bloggar
Bästa: Min och Martins säng
Middag: Kycklingfilé
Väder: Sol och varmt <3 Sommar på väg!
TV-program: Vänner (fast det är på DVD. Tröttnar aldrig!!!!!!!!)
Kom ihåg: Att det är 7-8 veckor kvar i skolan så sätt fart!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men elin jag ska ju inte gå på någon utbildning? Va konstigt.

2010-04-16 @ 11:55:10
URL: http://emmaju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0