Wuhuuw!!!

Nu är jag glad för jag fick VG i engelska affärskommunikation. "VG det är ju inget att hänga i gran" tänker ni, men det är faktiskt de! För sånt vi pratar om på den lektionen, där men dessutom får lägga en krona i en burk för varje svenskt ord man säger, har jag väldigt svårt för på SVENSKA! Hur som helst så blev jag jätte glad. Och anledningen till att jag fick det va för hon tyckte jag pratade bra =)

Igår tog vi upp alla lådor från förrådet, så nu får man knappt plats i mitt kök längre. Ååååååhhh va jag längtar nuuuuuu!!!!!!

Gött förresten. Sista lektionen i organisation och ledarskap är avklarad. Aldrig mera den lektionen! gööööööööööööött

Kommentarer
Postat av: Emma

Himla duktig du är elin!!! :D

2009-12-16 @ 16:37:45
URL: http://emmaju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0