Tisdag

I söndags städade Martin hela min lägenhet. himla glad blev jag! Fint är det nu, ast ska fortfarnde gå ut med lite skräp som han samlat ihop ;)

Sitter i skolan och ska göra klart lite arbeten i datakunskap, och sen halv 3 börjar lektionen på riktigt och då ska jag göra ett prov som jag missade när jag va sjuk. Detta är det första provet i datakunskap som jag har missat, och ändå verkar hon as grinig för det. Det är flera som har missat massor av prov men ändå verkar hon itne grinig på dem! Hon tycker nog inte om mig helt enkelt.

Nu när jag sitter här så är det några som övar på en powerpoint redovisning om kixi fåglar... kan dom itne bara sätta sig på ett ställe där folk INTE jobbar med egna saker. Dessutom tror jag att den ena inte ens kan engelska för man hör verkligen inte vad hon säger...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0