Tisdag

Igår kom Martin till mig så plockade vi ner mitt köksbord och tvättade massa saker sen körde vi iväg första lasset med saker till campingen! Idag kommer han hit igen så ska vi ta upp alla saker från källaren och börja packa mer saker för att sedan köra iväg. Nu känner man att flytten börjar närma sig.
Jocke och Wicky har dessutom börjat sova borta i deras nya hus nu, så nu är det nog inte långt kvar. Jag hoppas så på att vi ska komma in tidigare än vi har sagt!
Vi ska i alla fall ha nyårsfirande hemma i nya lägenheten! Det blir tre-rätters middag och dessutom välkomstdrink när alla kommer. Sen blir det väl raketer på stranden så vi kan se bort till stan och till espevik. Det som fattas är att det ska vara snö för då kommer allting bli perfekt! Regnar det så blir allt knas bara...

Idag har jag gjort mitt spanksa prov. Får jag mer än 103 poäng så får jag MVG i hela kursen! Och jag svarade på allt men vet med mig att jag gjort ett fel. Men skrev jätte mycket på uppsatsen och fick inte plats så fick avrunda det. Berättade om nya lägenheten tro det eller ej ;)

Gött att ha bil nu förresten. Kör ju caddyn, mend et är bättre än ingenting och den drar väldigt lite så passar fattiga lilla Elin =D


Kommentarer
Postat av: Emma

Elin hej! A jag hade så i skolan med... konstigt är det. Haha men jag är ju tvungen att se alla matcher och höra när han pratar om det så man lär sig efter ett tag :P

Hoppas du får MVG i kursen!! och att ni kan flytta in på riktigt snart :D

2009-12-15 @ 11:34:00
URL: http://emmaju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0