Kör en lista som Bella med gjort :)

VEM

Vem är i rummet med dig? - Jacksson och tjejen. Mina mös ;)
Vem fick du senast sms av? - martin
Vem tänker du på nu? - Bella
Pratade du senast i telefon med?- Bella
Vems hus var du senast i? - Martins
Sa du senast jag älskar dig till? - Martin
Vem önskar du var med dig nu? - Mamma
Vem är din favoritsläkting? - pass
Vem i din skola går dig mest på nerverna? - det vet dom som känner mig


VAR

Var går du i skolan? - komvux i Varberg
Var är din telefon?- brevid mig i soffan
Var är din mamma? - hemma i Åsa tror jag
Var sover du? - oftast i min säng. Med martin eller bella
Var handlar du mest? - på hajen.
Var fick du tag i tröjan du har på dig? - bik bok
Vart åkte du senast bil? - hem från en promenad med bella och käk på McD
Var i ditt rum är du? - ehm tv/sovrum


VAD

Vad åt du senast? - McD med bella <3
Vad drack du senast? - fanta exotic
Vad är det för färg på dina byxor? - grååååå
Var är den närmaste saken som är blå? - mössens bur ;D
Vad gillar du mest med skolan? - att den snart är slut
Vad har du på fötterna? - socks
Vad är din favorit färg? - rosa
Vilken film såg du senast? - alien vs predator. den gick på tv igår
Vad hör du just nu? - en match som ravens spelar


HAR DU NÅGONSIN

Hånglat i mer än 3 minuter?  - hmm måste ta en liten paus ibland ;)
Sovit i en annan säng? - OM jag har haha
Hånglat på en bio? - hmmm.. :S tror inte det
Hånglat i skogen? - a
Tyckt att din kusin är het? - nej men sweet
Sovit naken? - sure
Kört över hastighetsgränsen? - tihihihi
Målat om ditt rum? - nej jag fick inte vara med...
Dansat framför en spegel? - haha ja
Fått hicka? - ja as kul :D
Dumpat någon? - jaop...
Stulit pengar från en kompis? - aldrig utan att jag berättat det INNAN jag gör de ;)
Hoppat i en bil med folk du just träffat? - nope
Varit i slagsmål? - njaaaa
Smugit ur ditt hus? - absolut. lite daredevil när jag va liten
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? - alla älskar mig. nej men det har jag nog vill jag lova
Hånglat med en främling? - tyvärrrrrr så har jag de
Älskar eller saknar du någon nu? - japp. jag är full av kärlek

Kommentarer
Postat av: Emma

Elin... det har hänt nåt konstigt med din blogg :S

2009-12-02 @ 16:37:58
URL: http://emmaju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0