Irriterad...

... på allt och ingenting.
Har suttit och kollat på Days of our lifes, vilket nog är bland det sämsta som går på tv. Det händer ingenting och dom står och stampar på samma ställe i flera veckor innan någonting ändras eller händer. Jag rä seg men måste egentligen ín till stan och köpa sista klappen.
Igår flyttade jag och martin alla mina stora saker, så som tv bord, soffor,byråsaker och sånt. dumma vi flyttade sängen så den står framför tvn bara för det, vilket gör att jag än så länge inte lämnat sängen!

Mössen växer as mkt och har fått päls. Lyfte upp en när jag flyttade eras bo men den sprang ur min hand och ramla på golvet samtidigt som en annan råkade klättra över kanten och OCKSÅ ramlade ner på golvet.

sen är jag bara allämnt besviken och känner att det kommer att ske en repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0