Happyface

Fick MVG i spanska och jag är verkligen hur glad som helst!!!! Det är spanskan jag har satsat på, så nu fick jag mitt betyg! Hoppas att det går lika bra nästa termin om jag ska gå kvar då. Kanske det blir en sån där spanska resa under 3 månaders tid! Fast vill ju inte vara ifrån Martin så länge egentligen.... Men men! Hade varit kul att kunna ett till språk och liksom kunna kommunicera på riktigt när man är i spanien eller teneriffa!
Nu bara maler jag ju på.. trist!

Tog svin-sprutan idag med. Hoppas att det inte blir några biverkningar! Känner ingenting ännu.. Martin tog med sin. Mår man dåligt i morgon på morgonen så kanske man kan ta en sving till ullared kanske ;) Om martin emd mår dåligt det vill säga... haha dumma mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0