Flyttat!

Har inte uppdaterat på himla länge nu. Men nu är julafton förbi och vi satsar på att tagga inför nyår nu! Bella ska med och det gör mig glaaaad <3
Kommer bli apa roligt med all mat och förberedelserna under dagen och allting. När man ska fixa sig med smink, hår och allting! Åh kommer bli as kul!

Sitter nu i min, OCH Martins, lägenhet och kollar på SATC. Va så musigt här igår när alla som hjälpte till va med. Bella, Oscar, Calle och Daniel. Fast har insett att även om vi har en stor soffa så fans det inte tillräkligt med plats till alla. Fast lite närhet har väl ingen dött av ;) Idag ska vi inhandla lite mat och en hylla till våra fina glas.

PS baren är nu öppen ;) 

Kommentarer
Postat av: Isabella Olsson

YEEES, baren is the shit!

2009-12-28 @ 12:01:57
URL: http://isabellaolsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Men Ellllliiiiinnnnn det ska ju vara ett barnrum..... :( förutom att jag är lite lessen över det så är jag skitglad att ni äntligen flyttat :D:D:D:D

2010-01-02 @ 23:39:24
URL: http://emmaju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0