Emmas grej med.

Ibland orkar man bara inte med skolan. Har suttit med det igår och idag, men nu har jag ingen lust alls.
Det va behövligt med en promenad runt fästningen med Bella och Chippenf ör att sedan avsluta på donken. Jag längtar verkligen ifrån Varberg nu. Saknar mina vänner som jag typ aldrig träffar längre, men skulle sakna dom här. Saknar min familj och... saknar helt enkelt. Vill flytta långt bort en gång. Bara as långt bort. MEn skulle aldrig få med mig martin.... NU ska jag tvätta om 27 minuter. usch va tråkigt...


Antingen eller

Mc Donalds eller Burger King
Blondiner eller Brunetter
Surt
eller Salt
Vanlig Cola eller Cola light
Paris eller New York
Stockholm eller Göteborg
Kaffe eller Te
Adriana Lima eller Miranda Kerr
High heels eller Converse
Desperate Housewives eller Gossip Girl
Scrubs eller How I met your mother
Blåögda eller Brunögda (killar)
Sony Ericsson eller Nokia
Xbox eller Playstation
Utekväll eller Hemmakväll (beror ju på ens humör)
Julafton eller nyårsafton
Edward eller Jacob
Ginatricot eller H&M
Ge eller Få
Britney Spears eller Lady Gaga
Personlighet eller utseende
Pengar eller Kärlek
Chips
eller Ostbågar


sädär ja! två listor på en halvtimme typ ;D niiiiice


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha elin! Kakorna är redan slut, tobbe älskade dom :P Men han ville jag skulle göra nya så jag gör det och så gömmer jag nåra i frysen till dig ;)

2009-12-03 @ 12:05:53
URL: http://emmaju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0